söndag 12 maj 2013

Mia & Fia Skissar! Vecka 20

Tack till alla fina bidrag som kom in på förra veckans skiss. Jättekul att ni hittat hit och vi hoppas ni testar på skissen den här veckan också!

Både LO´s och kort är välkomna och då får vända och vrida på skissen om du vill :)

Den sista lördagen varje månad presenteras "Månadens vinnare" som får en fin RAK från oss. Maj månads RAK finnes du i sidebaren. Du får bidra med hur många bidrag du vill varje månad.

Du har fram till lördag den 18/5 klockan 23:59 på dig att tolka skissen. Lämna en länk till ditt bidrag som du laddat upp i din blogg och länka också tillbaka hit.

Ser fram emot din tolkning!
Mia

4 kommentarer:

  1. Hej! Vilken härlig skiss denna var, jag tyckte den passade perfekt till mitt kort som jag gjort! här kommer mitt bidrag! http://edaidling.blogg.se/2013/may/tanker-pa-dig-kort.html

    SvaraRadera
  2. Jag hann! En snabbscrappad sida till makens album blev det idag, tack för inspirationen! Kramiz Kada

    http://kada72.wordpress.com/2013/05/18/snabbscrappad-lo-till-mia-fia/

    SvaraRadera

Tack för ditt bidrag!
Kram Mia & Fia